Arhivă : Interviuri Înapoi
AUDIO. Interviu cu Alina Tohohod, manager brand și comunicare Leroy Merlin
Leroy Merlin România este cel mai nou partener al proiectului "Ascultă 5 minute de muzică clasică". Campania se desfășoară în fiecare an, în fiecare zi a lunilor martie și octombrie.
De ce a ales Leroy Merlin să se implice într-un astfel de proiect cultural?
Ne bucură astfel de inițiative culturale și dorim să-i bucurăm la rândul nostru pe românii care trec pragul magazinelor Leroy Merlin.
De ce este important să avem astfel de proiecte în România, în general?
Credem că e important să râspândim muzica clasică, valoroasă, să o facem mai accesibilă pentru români, pentru tineri în special; într-o lume agitată, cu un ritm de viață foarte alert, muzica clasică e o oază de liniște și de cultură, civilizație.
Este important să existe o relație între mediul de afaceri și cel cultural?
Da, categoric este foarte important, iar această colaborare este benefică, în primul rând pentru locuitorii din România.
Ce reacții credeți că vor apărea din partea angajaților din magazin și a clienților?
Ne așteptăm la reacții pozitive. Poate în București și în orașele mari e ușor să mergi la Ateneu sau la Sala Radio. Se organizează mai multe concerte de muzică clasică, dar în orașele mai mici din țară, oamenii nu au des ocazia să asculte acest gen de muzică și sperăm să se bucure de cele cinci minute oferite de noi împreună cu Radio România Muzical și vă mulțumim încă o dată pentru ocazia de a participa în acest proiect.