Arhivă : Se întâmplă la Radio România Înapoi

Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța

Publicat: joi, 9 Iulie 2015 , ora 12.03

Radio Vacanța, Farmaciile Vivat, Acutil și Crucea Roșie Română - filiala Constanța au lansat în luna iunie cea de-a șasea ediție a campaniei Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța - Brățară de Vacanță.

Anul acesta au fost pregătite 32.000 de brățări din Supertek 1, material asemănător hârtiei cerate, rezistent la apă, pe care se trec elemente de identificare pentru a face ușoară găsirea copilului dacă se rătăcește pe plajă: numele copilului, un număr de telefon al părinților și numărul de telefon al Radio Vacanța.

Brățările sunt distribuite pe plajă și prin intermediul farmaciilor independente semnalizate Vivat din toată țara, dar și de pe litoral și de la Tulcea. În stațiunea Mamaia, locațiile farmaciilor Vivat sunt: Polfides - Farmacia Tomis Mamaia Cazino, Vital Pharm - Pensiunea Victory Mamaia, Farmactiv - Hotel Amiral Mamaia și Hotel Central Mamaia, Bella Xandra - Hotel Riviera Mamaia, iar în județul Tulcea acestea sunt în: Piața Nouă, Trident, Pelican, str Potgorilor 36, în incinta Spitalului Județean și în Piața Civică, dar și în Babadag, pe strada Republicii 85, zona Pelican 2 și în Piața Veche.

Totodată, Brățara de Vacanță poate fi găsită și în unitățile hoteliere, la recepție.

De la începutul campaniei și până în prezent, au fost distribuite peste 3.000 de brățări de vacanță, în stațiunile Mamaia și Eforie Nord. Următoarea oprire a voluntarilor de la Crucea Roșie și a echipei Radio Vacanța va fi în centrul de agrement de la Sulina. Astfel, Brățara de Vacanță va fi oferită și românilor din diaspora care au ales să-și petreacă vacanța la Sulina prin programul de tabere ARC, ediția 2015.

Deplasarea echipei Radio Vacanța și a voluntarilor Crucea Roșie la Sulina se va realiza cu navele Navrom Delta.

Programul de tabere ARC se derulează în perioada 29 iunie - 3 august, în cadrul Centrului de agrement de la Sulina și în cadrul Taberei Luminița, de la Eforie Nord. Proiectul este finanțat și organizat de Departamentului Politici pentru Relația cu Românii de Pretutindeni (DPRRP) din cadrul Ministerului Afacerilor Externe al României, în colaborare cu Ministerul Tineretului și Sportului.

Anul acesta, la programul de tabere ARC participă aproximativ 2.000 de copii și tineri, etnici români din țările aflate în jurul granițelor și Balcani, respectiv Republica Moldova, inclusiv regiunea transnistreană, Ucraina (regiunile Cernăuți, Odesa și Transcarpatia), Ungaria, Serbia (Voivodina și Valea Timocului), Bulgaria, Albania, Republica Macedonia, precum și din Italia, Spania, Grecia, Statele Unite ale Americii, Canada sau din Orientul Mijlociu și Africa.

În cadrul campaniei Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța, prin intermediul proiectului i-tour.ro, au fost realizate și 25.000 de hărți cu stațiunile de pe litoral, dar și cu traseele turistice din Dobrogea, care vor fi distribuite pe plajă și la recepțiile unităților hoteliere.

Campania se desfășoară în perioada 1 iunie - 1 septembrie și presupune ieșiri pe plajă în toate stațiunile cu voluntarii de la Crucea Roșie - filiala Constanța. Voluntarii vor ieși pe plajă cu multe surprize pentru cei mici și părinții acestora, oferind turiștilor pe lângă utila brățară de vacanță și mingi de plajă, colace, baloane și multe alte surprize.

Brățara de Vacanță este destinată familiilor care ajung în vacanță în stațiunile de pe Litoral, interesate de siguranța copiilor lor, grupurilor de copii veniți în tabără sau cantonament alături de profesori, antrenori sau educatoare. Beneficiarii direcți ai campaniei sunt copiii cu vârste între 0 și 7 ani. Campania Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanța - Brățara de Vacanță, o inițiativă Radio Vacanța, a fost lansată în 2010.

Partenerii proiectului sunt: Vivat - un program destinat pacienților, pe care îl găsiți în farmaciile independente semnalizate Vivat din toată țara și Acutil - un supliment alimentar care îmbunătățește activitatea creierului și a memoriei menținând starea de bine mentală.

Parteneri în implementare: Asociația Litoral-Delta Dunării, Asociația Patronală Mamaia, Patronatului Firmelor din Turism Ion Movilă Eforie-Techirghiol, Navrom Delta, RATC, Eurosantis, Farmacia Vital, Polfides, Farmactiv, Parthis, Hipograc Farm.

Parteneri media: Antena 1 Constanța, Litoral TV, TV Alpha Media, Telegraf Cuget Liber, Observator de Constanța, Constănțeanul.com, Urban Constanța, Obiectiv de Tulcea.