Arhivă : Interviuri Înapoi
Ascultă 5 minute de muzică clasică - interviu cu dna Carmen Radu, Manager Marketing Mood Media
Mood Media este furnizorul de ambient sonor pentru majoritatea magazinelor de retail din România. Încă din 2010, este partener al proiectului Ascultă 5 minute de muzică clasică prin clienții săi, printre care se numără în prezent Mega Image, Cora, Carrefour, Vivo Pitesti si Baia Mare, Mobexpert, Hello Shopping Park și Arena Mall din Bacău.
În 1 martie 2017, se deschide o nouă ediție a proiectului Ascultă 5 minute de muzică clasică - pe întregul teritoriu al României, muzica clasică propusă de Radio România Muzical va răsuna în cele mai neobișnuite spații publice, și datorită Mood Media. Cu detalii, Carmen Radu, manager marketing Mood Media."Ne bucurăm foarte mult să fim partenerii voștri pe acest proiect încă de la începuturi și-mi aduc aminte cum discutam și încercam să ne organizăm și cum făceam schimb de contacte și de experiențe. Mood Media este furnizorul muzical pentru majoritatea spațiilor de retail, mall-uri și horeca din România.
Acest proiect înseamnă pentru noi diversitate. Încercăm să aducem muzică interesantă pentru publicul clienților noștri. Noi, oricum, la Mood Media ne străduim foarte mult să fie muzică de calitate și să fie personalizată și în funcție de imaginea de brand a clienților noștri, iar un astfel de proiect ne apropie chiar și pe noi de clienții noștri, în sensul că discutăm astfel de parteneriate și încercăm să aducem diversitate către publicul din România. Din câte mai discutăm noi cu directori de marketing de la aceste mari rețele comerciale, ei sunt foarte deschiși pentru acest proiect și chiar ne întreabă: "Mai știți ceva de muzică? O să mai fie proiectul și anul acesta?" Abia așteaptă confirmarea de la noi că totul s-a implementat; vor să se asigure că o se se audă peste tot. Deci, mi se pare că deschiderea lor din punct de vedere al business-ului din România este foarte mare pentru acest proiect.
Chiar vreau să vă felicit pentru inițiativă și cred că face o mare diferență în peisajul românesc. Cred că muzica clasică e important să existe peste tot, că este un istoric cultural și este o valoare a umanității, iar în România cred că este important tot din perspectiva valorilor și a societății în care ne dorim să trăim.
Cred că România în ultimii zeci de ani de după revoluție tot trece prin niște transformări culturale și sociale și partea de cultură câteodată este puțin ignorată. Adică din ce vedem în media, în mainstream, calitatea - cred că toți suntem conștienți de asta - produselor media din România nu este ok și tocmai de aceea cred că este un mare gol și e foarte bine că veniți voi să-l mai umpleți de astfel de produse sau, să spun, alternative.
E important să fie muzică pentru toate gusturile, dar în același timp e important ca și tinerii sau publicul care nu ascultă de obicei muzica asta pur și simplu să audă și altceva… să nu fie o dictatură a muzicii pop sau muzicii mainstream din care să nu mai ieșim cu toții."